Geografi 2

  1. 2022
  2. Udgivet

    From specific-to-general at university courses: Reinforcing and connecting the dots to see the bigger picture

    Ortiz-Gonzalo, Daniel, 2022, Improving University Science Teaching and Learning: Pedagogical Projects 2022. Andersen Arias, A. A. & Christiansen, F. V. (red.). Department of Science Education, University of Copenhagen, s. 53-68 (Improving University Science Teaching and Learning - Pedagogical Projects, Bind 17).

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiUndervisning

  3. 2021
  4. Udgivet

    Nicaragua. Bærer håbet en kvindes navn?

    Munk Ravnborg, H. & Broegaard, Rikke Brandt, 2 aug. 2021, Latinamerika Nu. Kolling, M. & Kjersgaard, C. B. (red.). København , s. 170-191 22 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiUndervisning

  5. Udgivet

    Online fieldwork: Field-based teaching activities during Covid-19

    Andreasen, Manja Hoppe, jul. 2021, Improving University Science Teaching and Learning. Christiansen, F. V. & Arias, A. A. A. (red.). Copenhagen: Department of Science Education, University of Copenhagen, Bind 16. s. 11-24 19 s. (Improving University Science Teaching and Learning - Pedagogical Projects).

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiUndervisning

  6. 2018
  7. Udgivet

    How can PhD supervisors help foster independent and critical student work in a multi-cultural setting?

    Broegaard, Rikke Brandt, 2018, Improving University Science Teaching and Learning: Pedagogical Projects 2018. Christiansen, F. & Prestholm, I. (red.). Copenhagen, Bind 12. s. 77-90 14 s. (Improving University Science Teaching and Learning - Pedagogical Projects, Bind 12).

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiUndervisning

  8. Udgivet

    Understanding GIS: An ArcGIS Pro Project Workbook, 4th edition

    Smith, D., Strout, N., Harder, C., Moore, S., Ormsby, T. & Balstrøm, Thomas, 2018, 4 udg. Redlands, CA: ESRI Press. 386 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogfagfællebedømt

  9. 2017
  10. Udgivet

    Understanding GIS: An ArcGIS Pro Project Workbook

    Smith, D., Strout, N., Harder, C., Moore, S., Ormsby, T. & Balstrøm, Thomas, 2017, 3. udg. Redlands, CA, USA: ESRI Press. 348 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBog

  11. Udgivet

    ”Teaching-based research” as a triple-win: Student learning, partner benefits and research advancements

    Pasgaard, M., 2017, Improving University Science Teaching and Learning - Pedagogical Projects 2017 . V. Christiansen, F., Ulriksen, L. & Prestholm, I. (red.). København, s. 213-220 8 s. 17. (Improving University Science Teaching and Learning - Pedagogical Projects; Nr. 1-2, Bind 9).

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiUndervisning

  12. 2014
  13. Udgivet

    Naturgeografisk feltkursus - Førsteårskursus på Geografi & Geoinformatik

    Ernstsen, V. B. & Pørksen, K., 9 maj 2014

    Publikation: Bidrag der ikke har en tekstformLyd og/eller billed produktion (digital)Undervisning

  14. Udgivet

    Naturgeografi C

    Nørrekjær, T. W., Vinther, N. & Ladegaard-Pedersen, P., 2014, 3. rev. udg. Kbh: Lindhardt og Ringhof. 240 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBog

  15. 2013
  16. Udgivet

    Klimaændringer og kystprocesser

    Aagaard, Troels, 2013, GeoScience: en inspirationsbog til fagene geovidenskab og naturgeografi i gymnasiet. Hansen, C. B. (red.). Museum Tusculanum, s. 93-101 9 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiUndervisning

Forrige 1 2 3 4 5 6 Næste