”Teaching-based research” as a triple-win: Student learning, partner benefits and research advancements
Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Undervisning
Dokumenter
- Improving University Science Teaching and Learning
Forlagets udgivne version, 24,1 MB, PDF-dokument
Originalsprog | Engelsk |
---|---|
Titel | Improving University Science Teaching and Learning - Pedagogical Projects 2017 |
Redaktører | Frederik V. Christiansen, Lars Ulriksen, Iduun Prestholm |
Antal sider | 8 |
Udgivelsessted | København |
Publikationsdato | 2017 |
Sider | 213-220 |
Artikelnummer | 17 |
Kapitel | Part III |
Status | Udgivet - 2017 |
Navn | Improving University Science Teaching and Learning - Pedagogical Projects |
---|---|
Nummer | 1-2 |
Vol/bind | 9 |
ISSN | 1904-2000 |
Links
Antal downloads er baseret på statistik fra Google Scholar og www.ku.dk
Ingen data tilgængelig
ID: 182944744