28. september 2010

Kom i Studiepraktik på Geografi & geoinformatik eller Geologi-geoscience

Studiemiljø, læserytme, sociale aktiviteter og selve det at studere kan ikke beskrives, men skal opleves. Vi vil derfor tilbyde dig, som elev i 3.g eller som færdig student, en tre dages praktikperiode som studerende på enten geografi & geoinformatik eller geologi-geoscience.

Så har du lyst til at være geografi- eller geologistuderende i tre dage i november, så er det nu du skal tilmelde dig som studiepraktikant. Studiepraktikken er i dagene den 17. - 19. november 2010.

Som studiepraktikant på kommer du helt tæt på faget og du vil få en fornemmelse af hvordan livet som enten geografi- eller geologistuderende er. Som studiepraktikant kommer du hver dag til at følges med en studerende til forelæsninger og øvelser. Her får du en unik mulighed for at tale med både undervisere og studerende.

Det endelige program for de tre studiepraktikdage kommer senere, men du kan forvente dig nogle spændende dage, hvor du vil opleve hvad det vil sige at være universitetsstuderende indefra....

Vi glæder os til at se dig!