Richard Hare

Richard Hare

Studielektor

  • Landskabsarkitektur og planlægning - Design

    Rolighedsvej 23

    1958 Frederiksberg C

    Telefon: +4535331781Mobil: +4520231660

  1. 2010
  2. Udgivet

    Læringsmiljø nærmiljø: Et tværvidenskabeligt forsknings- og udviklingsprojekt om uderum og udeundervisning i skolen

    Hare, Richard, Regnarsson, I., Bruun, K., Randrup, T. B., Bentsen, P., Sundahl, M. & Stigsdotter, Ulrika K., 2010, 117 udg. Frederiksberg: Skov & Landskab, Københavns Universitet. 36 s. (Arbejdsrapport Skov og Landskab; Nr. 117).

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportForskning

  3. Udgivet

    Læringsmiljø nærmiljø

    Hare, Richard, Bruun, K., Regnarsson, I., Bentsen, P., Sundahl, M., Randrup, T. B., Stigsdotter, Ulrika K. & Mygind, Erik, 2010, 1 udg. Skov & Landskab, Københavns Universitet. 35 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogFormidling

  4. Udgivet

    Parkforvaltere kan styrke udeundervisning

    Petersen, K. S., Bentsen, P. & Hare, Richard, 2010, I: Videnblade Park og Landskab. 12.0-20, 2 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelFormidling

  5. Udgivet

    Studying landscape architecture in Denmark

    Braae, Ellen Marie, Hare, Richard & Shuai, S. (Oversætter), 2010, I: Landscape Architecture. 3, s. 43-47 5 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftKonferenceartikelForskningfagfællebedømt

  6. Udgivet

    Teaching outside the school yard: what teachers want from their local greenspace

    Hare, Richard & Bentsen, P., 2010, International Congress 2010: Healthy Parks, Healthy People: congress proceedings. s. 86-108 23 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportKonferencebidrag i proceedingsForskning

  7. Udgivet

    Udeskole og læringsmiljø: empiriske perspektiver

    Bentsen, P., Lamm, Bettina, Stigsdotter, Ulrika K., Hare, Richard & Randrup, T. B., 2010, AproPOS: arkitektur, pædagogik og sundhed. Kunstakademiets Arkitektskoles Forlag, s. 36-43 8 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

ID: 99795493