20. maj 2019

Fra "snack" til handling - Naturmødet 2019

NATURMØDE

For fjerde år i træk deltager IGN på Naturmødet i Hirtshals, som finder sted 23.-25. maj.

"Vi er glade for, at være med på Naturmødet for fjerde år i træk. Årets tema “fra snak til handling” er helt centralt for os som universitet, da vi meget gerne vil formidle vores viden til borgerne og derigennem inspirere til handling", siger Mette Aaskov Knudsen, der er tovholder for arrangementet på Instituttet.

I samarbejde med Center for Børn og Natur inviterer IGN til en række bålsaloner på Green Square med plads til snak, diskussioner, kreative tanker, ny viden og indsigt om natur og friluftsliv. Tag dialogen med forskere, undervisere, politikere, organisationsfolk, praktikere og studerende.

Vi sørger for brænde til bålet, masser af kaffe og lidt at spise.

Aktiviteterne på Green Square arrangeres i samarbejde mellem Institut for Geovidenskab og Naturforvaltning ved Københavns Universitet og Center for Børn og Natur.

Center for Børn og Natur er et samarbejde mellem Københavns Universitet, Syddansk Universitet, Aarhus Universitet, VIA University College og Friluftsrådet. Centret er støttet af Nordea-fonden.