Kan relationel fagkoordinering styrke de studerendes præstationer?
Research output: Contribution to journal › Journal article › Research › peer-review
Standard
Kan relationel fagkoordinering styrke de studerendes præstationer? / Skakon, Janne.
In: Dansk Universitetspædagogisk Tidsskrift , Vol. 11, No. 21, 11.2016, p. 219-229.Research output: Contribution to journal › Journal article › Research › peer-review
Harvard
Skakon, J 2016, 'Kan relationel fagkoordinering styrke de studerendes præstationer?', Dansk Universitetspædagogisk Tidsskrift , vol. 11, no. 21, pp. 219-229. <http://www.dun-net.dk/media/255898/20-skakon.pdf>
APA
Skakon, J. (2016). Kan relationel fagkoordinering styrke de studerendes præstationer? Dansk Universitetspædagogisk Tidsskrift , 11(21), 219-229. http://www.dun-net.dk/media/255898/20-skakon.pdf
Vancouver
Skakon J. Kan relationel fagkoordinering styrke de studerendes præstationer? Dansk Universitetspædagogisk Tidsskrift . 2016 Nov;11(21):219-229.
Author
Bibtex
@article{d755a00785274a5dbe61f20a522bfdf5,
title = "Kan relationel fagkoordinering styrke de studerendes pr{\ae}stationer?",
keywords = "Det Samfundsvidenskabelige Fakultet, relationel koordinering, fagkoordinator, kerneopgave, constructive alignment, undervisning",
author = "Janne Skakon",
year = "2016",
month = nov,
language = "Dansk",
volume = "11",
pages = "219--229",
journal = "Dansk Universitetsp{\ae}dagogisk Tidsskrift",
issn = "1901-5089",
publisher = "Syddansk Universitetsforlag",
number = "21",
}
RIS
TY - JOUR
T1 - Kan relationel fagkoordinering styrke de studerendes præstationer?
AU - Skakon, Janne
PY - 2016/11
Y1 - 2016/11
KW - Det Samfundsvidenskabelige Fakultet
KW - relationel koordinering
KW - fagkoordinator
KW - kerneopgave
KW - constructive alignment
KW - undervisning
M3 - Tidsskriftartikel
VL - 11
SP - 219
EP - 229
JO - Dansk Universitetspædagogisk Tidsskrift
JF - Dansk Universitetspædagogisk Tidsskrift
SN - 1901-5089
IS - 21
ER -
ID: 160830168