Håndbog i Forsknings-Undervisnings-Integration på KU
Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Rapport › Formidling
Dokumenter
- KU Håndbog i Forsknings-Undervisnings-Integration ACCESSIBLE 200624
383 KB, PDF-dokument
Håndbogen indeholder inspiration og erfaringer fra forsøg og konkrete undervisningsforløb med integration af forskning og undervisning på KU.
Formålet er at bidrage til den fortsatte udvikling af universitetets uddannelser og af undervisningsformer og -praksis, så de så vidt muligt tilgodeser både studerendes
læring og undervisernes forskning ved at udvikle læringsfællesskaber og fælles skabelse af ny viden. For at styrke disse læringsfællesskaber i praksis er der udviklet et fælles sprog og en typologi for forsknings-undervisnings-integration: FUI. Målgruppen er bl.a. undervisere, fagansvarlige, studieledere og uddannelsesadministratorer.
Formålet er at bidrage til den fortsatte udvikling af universitetets uddannelser og af undervisningsformer og -praksis, så de så vidt muligt tilgodeser både studerendes
læring og undervisernes forskning ved at udvikle læringsfællesskaber og fælles skabelse af ny viden. For at styrke disse læringsfællesskaber i praksis er der udviklet et fælles sprog og en typologi for forsknings-undervisnings-integration: FUI. Målgruppen er bl.a. undervisere, fagansvarlige, studieledere og uddannelsesadministratorer.
Originalsprog | Dansk |
---|
Udgivelsessted | Københavns Universitet |
---|---|
Antal sider | 44 |
ISBN (Trykt) | 978-87-7629-032-0 |
Status | Udgivet - aug. 2024 |
- Det Samfundsvidenskabelige Fakultet - Forsknings-undervisnings-integration, eksperimenter, implementering, evaluering
Forskningsområder
ID: 405074618