Determinants of knowledge gain in evidence-based medicine short courses: an international assessment
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
International multicenter før/efter undersøgelse af deltagernes viden om EBM, målt ved the Berlin Questionnaire. 15 centre, 420 kursister. Øget score associeret fra højest til lavest med: Krav om aktiv deltagelse, særskilt statistik session, færre emner, færre forelæsninger, færre deltagere pr. tutor, større total kursus omfang og mindre grupper.
Bidragets oversatte titel | Hvad bestemmer øgningen af viden ved korte kurser i evidensbaseret medicin: en international vurdering |
---|---|
Originalsprog | Engelsk |
Tidsskrift | Open Medicine |
Vol/bind | 1/1 |
Udgave nummer | 1 |
Sider (fra-til) | E3 - E10 |
Antal sider | 8 |
ISSN | 1911-2092 |
Status | Udgivet - 5 jan. 2010 |
- Det Sundhedsvidenskabelige Fakultet - evidence-based medicine, knowledge gain, learning
Forskningsområder
ID: 33232510