Kunsten at sælge et sted – stedsidentitet og branding
Research output: Contribution to journal › Journal article › Research › peer-review
Standard
Kunsten at sælge et sted – stedsidentitet og branding. / Andersen, Hans Thor; Samson, Jesper; Winther, Lars.
In: Samfundsøkonomen, Vol. December 2010, No. 6, 2010, p. 28-32.Research output: Contribution to journal › Journal article › Research › peer-review
Harvard
APA
Vancouver
Author
Bibtex
}
RIS
TY - JOUR
T1 - Kunsten at sælge et sted – stedsidentitet og branding
AU - Andersen, Hans Thor
AU - Samson, Jesper
AU - Winther, Lars
PY - 2010
Y1 - 2010
N2 - Overgangen fra industri- til vidensamfund har gjort stedsidentitet til en vigtig del af byers og kommuners måde at sælge sig selv på.Identiteten bærer fælles værdier, der kan mobilisere lokale ressourcer – men også blokere for nye ideer.
AB - Overgangen fra industri- til vidensamfund har gjort stedsidentitet til en vigtig del af byers og kommuners måde at sælge sig selv på.Identiteten bærer fælles værdier, der kan mobilisere lokale ressourcer – men også blokere for nye ideer.
M3 - Tidsskriftartikel
VL - December 2010
SP - 28
EP - 32
JO - Samfundsoekonomen
JF - Samfundsoekonomen
SN - 0108-3937
IS - 6
ER -
ID: 32142099