26. november 2015

Skovskolens Julemarked 2015

De studerende på Skovskolen byder igen velkommen til hyggeligt julemarked på skolens område i to weekender op til jul. Både jagthornsblæsere og luciaoptog kigger forbi.

Skovskolens julemarked

Skovskolens Julemarked afholdes i år i weekenderne:

28.-29. november og 12.-13. december 2015, alle dage klokken 11.00-17.00.

Traditionen tro byder julemarkedet på blandt andet salg af juletræer, pyntegrønt og dekorationer, vildt, gløgg, vafler og andet godt til ganen. Der vil også være forskellige aktiviteter som hestevognsture, bag dit eget snobrød, byg din egen juledekoration og andre aktiviteter.

Skt. Hubertus jagthornsblæsere kommer desuden forbi lørdag d. 28. nov. og søndag d. 13. dec. De spiller lørdag fra kl. 12.30 og søndag fra kl. 12.00 ved bjælkehuset Flækken.

Nødebo Skolens Lucia optog. Kom og se 3. klassen gå Lucia d. 13. dec. kl. 13:30, ruten vil være omkring boderne.

Tag hele familien med – der er julestemningsgaranti!

Det er de studerende på Skovskolen, der arrangerer julemarkedet. Overskuddet går til de studerendes faglige studieture i udlandet og andre studierelevante aktiviteter.

Julemarkedet foregår på: Skovskolen, Københavns Universitet, Nødebovej 77A, 3480 Fredensborg.

Skovskolens julemarked