IGNsyn – alumnearrangement: IGN-forskere deler ud af den nyeste viden

Glæd dig til en spændende eftermiddag sammen med forskere fra Institut for Geovidenskab og Naturforvaltning på KU, som deler ud af den nyeste viden og mød tidligere studiekammerater og undervisere. Slut af med pizza og hyggeligt samvær. Du kan høre om hvordan: vi måler Havniveaustigninger, får CO2'en tilbage i undergrunden, redder asketræerne, sikrer adgang til naturen og reducerer drivhusgasser fra landbruget.

Arrangementet foregår i IGNs lokaler på Rolighedsvej 23, 1958 Frederiksberg C. fra kl. 15:30 – 19.00.

TILMELDING SENEST 7.11

15.30  Velkomst – ved institutleder Claus Beier

Geografen som nøglen til at forudsige det fremtidige havniveau – ved Anders Anker Bjørk

CO2’en tilbage i undergrunden – ved Kresten Anderskouv